1. isn = "0003066X"
Se encontraron 2394 resultados.
Artículo:

Fisher's Fallacy and NHST's Flawed Logic

Autor:

Stefan G. Hgfinann

Publicación:

The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association

Volúmen:

57

Número:

01

Periodo:

Enero 2002

ISSN:

0003066X

SrcID:

0003066X-2002-01.txt

  • Documento número 1635802
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:47 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:47 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Bayes Rules

Autor:

Joachim Krueger

Publicación:

The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association

Volúmen:

57

Número:

01

Periodo:

Enero 2002

ISSN:

0003066X

SrcID:

0003066X-2002-01.txt

  • Documento número 1635803
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:47 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:47 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Earn Continuing Education Credits With American Psychologist

Publicación:

The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association

Volúmen:

57

Número:

01

Periodo:

Enero 2002

ISSN:

0003066X

SrcID:

0003066X-2002-01.txt

  • Documento número 1635804
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:47 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:47 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Should Students Question Ideas Or Learn Facts?

Autor:

Roger G. Tweed

Resumen:

A Framework For Organizing Previous Findings About Culturally Chinese And Culturally Western Learners Is Affered. Implications For The Larger Fiend Of Culturally Influenced Learning And For Affective Teaching At The Postsecondary Level Are Discussed

Publicación:

The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association

Volúmen:

57

Número:

02

Periodo:

Febrero 2002

ISSN:

0003066X

SrcID:

0003066X-2002-02.txt

  • Documento número 1635805
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:47 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:47 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

It Is Well Documented That Communities In Which Poor People And Minorities Of Color Live Are Most Likely To Be Put In Environment Danger.

Autor:

Bernice Lott

Resumen:

Social Psychology Has Identified The Mechanism Of Distancing, Separation, Exclusion, And Devaluing That Result In Class Discrimination. The Author Examines How Psychology, However Inwittingly, Helps Sustain Class Bias

Publicación:

The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association

Volúmen:

57

Número:

02

Periodo:

Febrero 2002

ISSN:

0003066X

SrcID:

0003066X-2002-02.txt

  • Documento número 1635806
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:47 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:47 p. m.
  • Enlace directo