- isn = "10453830"
- Artículo:
Functional assessment of problem behavior: a pilot investigation of the comparative and interactive effects of teacher and peer social attention on students in general education settings
- Autor:
Timothy J. Lewis
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
11
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1996
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1996-01.txt
- Documento número 1569865
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Prevalence of psychiatric disorders in children and youth: an agenda for advocacy by school psychology
- Autor:
Beth Doll
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
11
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1996
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1996-01.txt
- Documento número 1569866
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Enhancing student academic and health functioning: a self-regulatory perspective
- Autor:
Barry J. Zimmerman
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
11
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1996
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1996-01.txt
- Documento número 1569867
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Practitioner Sourcebook The time-out grid: a guide to effective discipline
- Autor:
Mark D. Shriver
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
11
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1996
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1996-01.txt
- Documento número 1569868
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Some implications of functional analysis for school psychology
- Autor:
Timothy R. Vollmer
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
11
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1996
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1996-01.txt
- Documento número 1569869
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Enlace directo