- isn = "01430343"
- Artículo:
Responses of school psychologists in two contrasting socio-cultural contexts (France and Great Britain) to integration of handicapped pupils in the ordinary school setting
- Autor:
C. Aubrey
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
7
- Número:
1
- Periodo:
Enero-Marzo 1986
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1986-01.txt
- Documento número 1634364
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
School psychology in the USA and USSR: a brief comparison
- Autor:
I.Z. Holownsky
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
7
- Número:
1
- Periodo:
Enero-Marzo 1986
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1986-01.txt
- Documento número 1634365
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Diagnostic assessment of affective and behavior disorders in children: a multisource approach
- Autor:
S. J. Bagnato
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
7
- Número:
1
- Periodo:
Enero-Marzo 1986
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1986-01.txt
- Documento número 1634366
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Fetal alcohol syndrome: a problem that school psychologists can help recognize treat and prevent
- Autor:
W. D. Ugent
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
7
- Número:
1
- Periodo:
Enero-Marzo 1986
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1986-01.txt
- Documento número 1634367
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Identification of gifted/learning disabled children
- Autor:
C. R. Yewchuk
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
7
- Número:
1
- Periodo:
Enero-Marzo 1986
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1986-01.txt
- Documento número 1634368
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Enlace directo