1. isn = "03054985"
Se encontraron 546 resultados.
Artículo:

The social origins of students identified as gifted and talented in England: a geo-demographic analysis

Autor:

R. J. Campbell

R. D. Muijs

J. G. A. Neelands

W. Robinson

D. Eyre; R. Hewston

Página:

103

Publicación:

The challenges of insider research in educational institutions: wielding a double-edged sword and resolving delicate dilemmas

Volúmen:

33

Número:

1

Periodo:

Febrero 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-01.txt

  • Documento número 1231794
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:21 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:21 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Reviewers

Página:

121

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

33

Número:

2

Periodo:

Mayo 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-02.txt

  • Documento número 1231795
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:21 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:21 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Learning in and for cross-school working

Autor:

Harry Daniels

Jane Leadbetter

Alian Soares

Natasha MacNab

Página:

125

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

33

Número:

2

Periodo:

Mayo 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-02.txt

  • Documento número 1231796
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:21 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:21 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Public policy failure and fiasco in education: perspectives on the British examinations crises of 2000-2002 and other episodes since 1975

Autor:

William Richardson

Página:

143

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

33

Número:

2

Periodo:

Mayo 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-02.txt

  • Documento número 1231797
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:21 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:21 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Regulatory intermediation and quality assurance in higher education: the case of the auditors

Autor:

Roger King

Paul Griffiths

Ruth Williams

Página:

161

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

33

Número:

2

Periodo:

Mayo 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-02.txt

  • Documento número 1231798
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:21 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:21 a. m.
  • Enlace directo