- isn = "10453830"
- Artículo:
The case for performance-based instructional models
- Autor:
Charles R. Greenwood
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
11
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1996
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1996-04.txt
- Documento número 1569880
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Modifying instructional actives to promote desirable behavior: a conceptual and practical framework
- Autor:
Glen Dunlap
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
11
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1996
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1996-04.txt
- Documento número 1569881
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Increasing learning rates by increasing student response rates: a summary of research
- Autor:
Cristopher H. Skinner
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
11
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1996
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1996-04.txt
- Documento número 1569882
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Assessment for instructional decisions: toward a proactive/ prevention model of decision-making for early literacy skills
- Autor:
Roland H. Good III
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
11
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1996
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1996-04.txt
- Documento número 1569883
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Is the behavior of academic change agents controlled metaphysically?
- Autor:
Frances E. Lentz, Jr.
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
11
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1996
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1996-04.txt
- Documento número 1569884
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Enlace directo