- isn = "10749039"
- Artículo:
Using Activity Theory to Understand Entrepreneurial Opportunity
- Autor:
Robin Holt
- Página:
52
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An international Journal
- Volúmen:
15
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2008
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2008-01.txt
- Documento número 1181183
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:30:30 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:30:30 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Developmental Psychology and Social Change: Research, History and Policy (Cambridge Studies in Social and Emotional Development)
- Autor:
David B. Pillemer
Sheldon H. White
David Preiss
- Página:
71
- Sección:
Second Psychology as First Psychology
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An international Journal
- Volúmen:
15
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2008
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2008-01.txt
- Documento número 1181184
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:30:30 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:30:30 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Brains and Human Intelligences and Many Minds
- Autor:
Clifford Morris
- Página:
75
- Sección:
Second Psychology as First Psychology
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An international Journal
- Volúmen:
15
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2008
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2008-01.txt
- Documento número 1181185
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:30:30 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:30:30 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning Sciences Research: Shaping Schools of the Future
- Autor:
Donna DeGennaro
- Página:
82
- Sección:
Second Psychology as First Psychology
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An international Journal
- Volúmen:
15
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2008
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2008-01.txt
- Documento número 1181186
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:30:30 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:30:30 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning From Reform as Learning: Lessons at the Intersection of Implementation Research and Learning Theories
- Autor:
Meredith I. Honig
- Página:
83
- Sección:
Second Psychology as First Psychology
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An international Journal
- Volúmen:
15
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2008
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2008-01.txt
- Documento número 1181187
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:30:30 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:30:30 a. m.
- Enlace directo