1. isn = "03054985"
Se encontraron 546 resultados.
Artículo:

Education and disadvantage: the role of community-oriented schools

Autor:

Alan Dyson

Carlo Raffo

Página:

297

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

33

Número:

3

Periodo:

Julio 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-03.txt

  • Documento número 1231804
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Learners in the English Learning and Skills Sector: the implications of half-right policy assumptions

Autor:

Ann Hodgson

Richard Steer

Ken Spours

Sheila Edward

Frank Coffield

Ian Finlay

Maggie Gregson

Página:

315

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

33

Número:

3

Periodo:

Julio 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-03.txt

  • Documento número 1231805
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

At the boundaries of citizenship: Palestinian Israeli citizens and the civic education curriculum

Autor:

Halleli Pinson

Página:

331

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

33

Número:

3

Periodo:

Julio 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-03.txt

  • Documento número 1231806
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Just maps: the geography curriculum in English schools

Autor:

Christine Winter

Página:

349

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

33

Número:

3

Periodo:

Julio 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-03.txt

  • Documento número 1231807
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Ecclesiastical and religious factors which preserved Christian and traditional forms of education for citizenship in English schools, 1934-1944

Autor:

R. J. K. Freathy

Página:

367

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

33

Número:

3

Periodo:

Julio 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-03.txt

  • Documento número 1231808
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Enlace directo