- importsource = "00092479-2009-01.txt"
- Artículo:
An Innovative Method for Integratinga Diversity Workshop in a Chemical Engineering Course
- Autor:
Ayumu Yokoyama
- Página:
10
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
43
- Número:
1
- Periodo:
Winter 2009
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2009-01.txt
- Documento número 967653
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:56 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:56 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Process Systems Engineering Education: Learning by Research
- Autor:
A Abbas
- Página:
58
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
43
- Número:
1
- Periodo:
Winter 2009
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2009-01.txt
- Documento número 967654
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:56 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:56 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Multiple Comparisons Of Observation Means— Are the Means Significantly Different?
- Autor:
T.Z. Fahidy
- Página:
17
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
43
- Número:
1
- Periodo:
Winter 2009
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2009-01.txt
- Documento número 967655
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:56 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:56 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Taylor-Aris Dispersion: An Explicit Example for Understanding Multiscale Analysis via Volume Averaging
- Autor:
Brian D. Wood
- Página:
29
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
43
- Número:
1
- Periodo:
Winter 2009
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2009-01.txt
- Documento número 967656
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:56 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:56 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The 10 Worst Teaching Mistakes II. Mistakes 1–4
- Autor:
Richard Felder
- Página:
15
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
43
- Número:
1
- Periodo:
Winter 2009
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2009-01.txt
- Documento número 967657
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:56 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:56 a. m.
- Enlace directo