1. importsource = "00131784-2009-04.txt"
Se encontraron 42 resultados.
Artículo:

How to start academic conversations

Autor:

Jeff Zwiers

Marie Crawford

Resumen:

Teaching students how to start discussions, Guild on ideas, and apply ideas to life

Página:

70

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

7

Periodo:

Abril 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-04.txt

  • Documento número 631367
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

There’s more to see

Autor:

Ken Pransky

Resumen:

Educators need to llok beyond categories to see the comunities from wich kies come

Página:

74

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

7

Periodo:

Abril 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-04.txt

  • Documento número 631368
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A place for all familias

Autor:

A. Y. Ramírez

Ivannia Soto – Hinman

Resumen:

Practical suggestiond for improving parent participation at school

Página:

79

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

7

Periodo:

Abril 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-04.txt

  • Documento número 631369
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The demographic imperative

Autor:

Eugene E. García

Bryant T. Jensen

Kent P. Scribner

Resumen:

Closing the achievement gap for english lenguaje learners requires looping closely at who they are

Página:

08

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

7

Periodo:

Abril 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-04.txt

  • Documento número 1025690
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

From the ballot box to the classroom

Autor:

Jill Kerper Mora

Resumen:

Contradictions flourish when we vote on waht makes effective practice

Página:

14

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

7

Periodo:

Abril 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-04.txt

  • Documento número 1025691
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Enlace directo