- importsource = "00131784-2009-04.txt"
- Artículo:
How to start academic conversations
- Autor:
Jeff Zwiers
Marie Crawford
- Resumen:
Teaching students how to start discussions, Guild on ideas, and apply ideas to life
- Página:
70
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-04.txt
- Documento número 631367
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
There’s more to see
- Autor:
Ken Pransky
- Resumen:
Educators need to llok beyond categories to see the comunities from wich kies come
- Página:
74
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-04.txt
- Documento número 631368
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A place for all familias
- Autor:
A. Y. Ramírez
Ivannia Soto – Hinman
- Resumen:
Practical suggestiond for improving parent participation at school
- Página:
79
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-04.txt
- Documento número 631369
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The demographic imperative
- Autor:
Eugene E. García
Bryant T. Jensen
Kent P. Scribner
- Resumen:
Closing the achievement gap for english lenguaje learners requires looping closely at who they are
- Página:
08
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-04.txt
- Documento número 1025690
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
From the ballot box to the classroom
- Autor:
Jill Kerper Mora
- Resumen:
Contradictions flourish when we vote on waht makes effective practice
- Página:
14
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-04.txt
- Documento número 1025691
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Enlace directo