- importsource = "00131962-2010-03.txt"
- Artículo:
Female students’ experience in E – learning: A study A study from Qatar
- Página:
08
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
50
- Número:
3
- Periodo:
Mayo – Junio 2010
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2010-03.txt
- Documento número 634357
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:14 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:14 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Active learning through online instruction
- Página:
13
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
50
- Número:
3
- Periodo:
Mayo – Junio 2010
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2010-03.txt
- Documento número 634358
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:14 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:14 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
British council, work – based learning research centre and islamic university gaza E – learning workshop: Five years on
- Página:
15
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
50
- Número:
3
- Periodo:
Mayo – Junio 2010
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2010-03.txt
- Documento número 634359
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:14 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:14 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Accounting for cultural preferences in the design of online learning in the Arab World
- Página:
18
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
50
- Número:
3
- Periodo:
Mayo – Junio 2010
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2010-03.txt
- Documento número 634360
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:14 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:14 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The impact of assistive technologies on the Reading outcomes of college students with dislexia
- Página:
21
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
50
- Número:
3
- Periodo:
Mayo – Junio 2010
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2010-03.txt
- Documento número 634361
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:14 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:14 a. m.
- Enlace directo