- importsource = "00178012-1995-04.TXT"
- Artículo:
Letters to the Editor. Recent HBR articles generate comments from Andrea C. Silbert, Timothy Bates, Mark A. Willis, Paul S. Grogan, Stephen Goldsmith, Gail Snow den, Antoinette M. Malveaux, Bret Schundler, James H. Johnson Jr., Robert E. Rubin, Michael Schrage, Bare Victor, Peter Boulter, Barry Sullivan, Roger A. Krone, Richard L. Nolan, F. Warren McFarlan, Leonard C. Green.
- Página:
144
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
73
- Número:
4
- Periodo:
Julio-Agosto 1995
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-1995-04.TXT
- Documento número 1609645
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:48 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:48 p. m.
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- Artículo:
Briefings from the Editors include new findings on working capital productivity, supply chains, market-level data, and the relationship between economic dependency and job commitment.
- Página:
10
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
73
- Número:
4
- Periodo:
Julio-Agosto 1995
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-1995-04.TXT
- Documento número 1544838
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:06 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:06 a. m.
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- Artículo:
The essence of business success lies in making sure you're playing the right game. How do you know if it's right? What can you do if it's wrongs In "The Right Game: Use Game Theory to Shape Strategy," Adam M. Brandenburger and Barry J. Nalebuff answer those questions by drawing on the insights of game theory, which stresses the importance of putting yourself in the shoes of other players and anticipating their responses.
- Autor:
Adam M. Brandenburger
Barry J. Nalebuff
- Página:
57
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
73
- Número:
4
- Periodo:
Julio-Agosto 1995
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-1995-04.TXT
- Documento número 1544839
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:06 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:06 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
In the face of fierce, low-cost competition and an army of high-quality suppliers, manufacturing managers are concentrating more and more on flexibility as a way to achieve new forms of competitive advantage. Having acknowledged the importance of flexibility, however, they are finding it frustratingly difficult to improve. In "What Really Makes Factories Flexible?" David M. Upton explains why the improvement of flexibility has been so elusive.
- Autor:
David M. Upton
- Página:
74
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
73
- Número:
4
- Periodo:
Julio-Agosto 1995
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-1995-04.TXT
- Documento número 1544840
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:06 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:06 a. m.
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- Artículo:
Marketing consultant Regis. McKenna calls on marketing managers to become personally familiar with technology in order to develop interactive programs that build loyalty and involve customers in the design and improvement of products.
- Página:
87
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
73
- Número:
4
- Periodo:
Julio-Agosto 1995
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-1995-04.TXT
- Documento número 1544841
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:06 a. m.
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