- importsource = "00219584-1975-02.txt"
- Artículo:
Observations on an individualized approach to teaching analytical instrumentation
- Autor:
James D. Carr
Virgil K. Olsen
R. Ken Force
- Página:
111
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
52
- Número:
2
- Periodo:
febrero 1975
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1975-02.txt
- Documento número 233944
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:42 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Videotapes for laboratory instruction in freshman chemistry
- Autor:
Daniel C. Pantaleo
- Página:
112
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
52
- Número:
2
- Periodo:
febrero 1975
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1975-02.txt
- Documento número 233945
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:42 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Condensed laboratory experiences for nonmajors
- Autor:
James M. Thorne
- Página:
114
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
52
- Número:
2
- Periodo:
febrero 1975
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1975-02.txt
- Documento número 233946
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:42 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A simple method for reducing the breakage of glass columns in gas chromatography
- Autor:
M. Alice Becker
N. Eric Naftchi
- Página:
115
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
52
- Número:
2
- Periodo:
febrero 1975
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1975-02.txt
- Documento número 233947
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:42 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A technique oriented freshman laboratory program
- Autor:
R. J. Palma Sr.
- Página:
116
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
52
- Número:
2
- Periodo:
febrero 1975
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1975-02.txt
- Documento número 233948
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:42 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:42 p. m.
- Enlace directo