- importsource = "00219584-1975-09.txt"
- Artículo:
The lion roars: Rebuttals to "what is oxidation?"
- Autor:
Kenneth Schug
John Koellner
Glen Loveridge
- Página:
602
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
52
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 1975
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1975-09.txt
- Documento número 234304
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:44 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:44 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A simple, inexpensive flow indicator for cooling water
- Autor:
Arnold Factor
Bradford J. Factor
- Página:
603
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
52
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 1975
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1975-09.txt
- Documento número 234305
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:44 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:44 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Del Mod approach to continuing education for high school teachers
- Autor:
Wayne P. Anderson
Verne E. Wood
- Página:
604
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
52
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 1975
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1975-09.txt
- Documento número 234306
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:44 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:44 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A new buffer demonstration
- Autor:
Norman Friedman
- Página:
605
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
52
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 1975
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1975-09.txt
- Documento número 234307
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:44 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:44 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Improvement of a project oriented laboratory course through student feedback. The use of "comment cards"
- Autor:
A. C. Knipe
- Página:
606
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
52
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 1975
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1975-09.txt
- Documento número 234308
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:44 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:44 p. m.
- Enlace directo