- importsource = "00219584-1976-05.txt"
- Artículo:
The language of chemistry
- Autor:
Thomas Gage
- Página:
307
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
53
- Número:
5
- Periodo:
mayo 1976
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1976-05.txt
- Documento número 234741
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:46 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:46 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Individualized chemistry through IAC - The Racine experience
- Autor:
Ervin L. Forgy
Minard E. Bakken
- Página:
309
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
53
- Número:
5
- Periodo:
mayo 1976
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1976-05.txt
- Documento número 234742
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:46 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:46 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Can teaching assistants grade lab technique?
- Autor:
Miles Pickering
Gary Kolks
- Página:
313
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
53
- Número:
5
- Periodo:
mayo 1976
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1976-05.txt
- Documento número 234743
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:46 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:46 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
UV spectra and cost analysis of suntan lotions: A simple introduction to the use of recording spectrophotometers
- Autor:
George O. Evans II
- Página:
315
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
53
- Número:
5
- Periodo:
mayo 1976
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1976-05.txt
- Documento número 234744
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:46 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:46 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A laboratory course for students in science-related fields
- Autor:
Karen W. Morse
- Página:
316
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
53
- Número:
5
- Periodo:
mayo 1976
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1976-05.txt
- Documento número 234745
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:46 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:46 p. m.
- Enlace directo