- importsource = "00219584-2015-12.txt"
- Artículo:
3D Printing of Protein Models in an Undergraduate Laboratory: Leucine Zippers
- Autor:
Scott C. Meyer
- Página:
2120
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-12.txt
- Documento número 250223
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Size Exclusion Chromatography Laboratory with Unknowns for Introductory Students
- Autor:
Edward J. McIntee
Kate J. Graham
Edward C. Colosky
- Página:
2126
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-12.txt
- Documento número 250224
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Exploring Hydrogen Evolution and the Overpotential
- Autor:
Yana A. Lyon
Adrienne A. Roberts
David R. McMillin
- Página:
2130
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-12.txt
- Documento número 250225
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Opposites Attract: Organic Charge Transfer Salts
- Autor:
Heidi L. van de Wouw
Juan Chamorro
Michael Quintero
- Página:
2134
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-12.txt
- Documento número 250226
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Synthesis and Characterization of Copper Complexes with a Tridentate Nitrogen-Donor Ligand: An Integrated Research Experiment for Undergraduate Students
- Autor:
Katherine A. Bussey
Annie R. Cavalier
Jennifer R. Connell
- Página:
2140
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-12.txt
- Documento número 250227
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo