- importsource = "03601315-2008-09.txt"
- Artículo:
Investigating students’ perceived satisfaction, behavioral intention, and effectiveness of e-learning: A case study of the Blackboard system
- Autor:
Shu-Sheng Liaw
- Página:
864
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-09.txt
- Documento número 92762
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Pre-service and in-service teachers’ experiences of learning to program in an object-oriented language
- Autor:
Irene Govender
Diane J. Grayson
- Página:
874
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-09.txt
- Documento número 92763
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The development of a cognitive tool for teaching and learning fractions in the mathematics classroom: A design-based study
- Autor:
Siu Cheung Kong
- Página:
886
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-09.txt
- Documento número 92764
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effect of a computer-based cartooning tool on children’s cartoons and written stories
- Autor:
M. Madden
P.W.H. Chung
C.W. Dawson
- Página:
900
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-09.txt
- Documento número 92765
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A novel approach for assisting teachers in analyzing student web-searching behaviors
- Autor:
Gwo-Jen Hwang
Pei-Shan Tsai
Chin-Chung Tsai
Judy C.R. Tseng
- Página:
926
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-09.txt
- Documento número 92766
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo