1. importsource = "03601315-2008-09.txt"
Se encontraron 96 resultados.
Artículo:

Investigating students’ perceived satisfaction, behavioral intention, and effectiveness of e-learning: A case study of the Blackboard system

Autor:

Shu-Sheng Liaw

Página:

864

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-09.txt

  • Documento número 92762
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Pre-service and in-service teachers’ experiences of learning to program in an object-oriented language

Autor:

Irene Govender

Diane J. Grayson

Página:

874

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-09.txt

  • Documento número 92763
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The development of a cognitive tool for teaching and learning fractions in the mathematics classroom: A design-based study

Autor:

Siu Cheung Kong

Página:

886

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-09.txt

  • Documento número 92764
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The effect of a computer-based cartooning tool on children’s cartoons and written stories

Autor:

M. Madden

P.W.H. Chung

C.W. Dawson

Página:

900

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-09.txt

  • Documento número 92765
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A novel approach for assisting teachers in analyzing student web-searching behaviors

Autor:

Gwo-Jen Hwang

Pei-Shan Tsai

Chin-Chung Tsai

Judy C.R. Tseng

Página:

926

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-09.txt

  • Documento número 92766
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo