- importsource = "03601315-2009-02.txt"
- Artículo:
Learning performance with interactive simulations in medical education: Lessons learned from results of learning complex physiological models with the HAEMOdynamics SIMulator
- Autor:
Andreas Holzinger
Michael D. Kickmeier-Rust
Sigi Wassertheurer
Michael Hessinger
- Página:
292
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-02.txt
- Documento número 632554
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Modelling technology acceptance in education: A study of pre-service teachers
- Autor:
Timothy Teo
- Página:
302
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-02.txt
- Documento número 632555
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A video lecture and lab-based approach for learning of image processing concepts
- Autor:
Chiung-Fang Chiu
Greg C. Lee
- Página:
313
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-02.txt
- Documento número 632556
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Designing needs statements in a systematic iterative way
- Autor:
D.M.L. Verstegen
Y.F. Barnard
A. Pilot
- Página:
324
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-02.txt
- Documento número 632557
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Understanding the behavior changes in belief and attitude among experienced and inexperienced learning object users
- Autor:
Siong-Hoe Lau
Peter C. Woods
- Página:
333
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-02.txt
- Documento número 632558
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Enlace directo