- importsource = "03601315-2013-03.txt"
- Artículo:
Drawing on technology: An investigation of preservice teacher beliefs in the context of an introductory educational technology course
- Autor:
Beverly J. Funkhouser
Chrystalla Mouza
- Página:
271
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
62
- Periodo:
marzo 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-03.txt
- Documento número 93682
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Shallow strategy development in a teachable agent environment designed to support self-regulated learning
- Autor:
Rod D. Roscoe
James R. Segedy
Brian Sulcer
- Página:
286
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
62
- Periodo:
marzo 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-03.txt
- Documento número 93683
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The interrelationship of emotion and cognition when students undertake collaborative group work online: An interdisciplinary approach
- Autor:
Kathy Robinson
- Página:
298
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
62
- Periodo:
marzo 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-03.txt
- Documento número 93684
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Analysis of peer learning behaviors using multiple representations in virtual reality and their impacts on geometry problem solving
- Autor:
Wu-Yuin Hwang
Shih-Shin Hu
- Página:
308
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
62
- Periodo:
marzo 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-03.txt
- Documento número 93685
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Trust as a learning facilitator that affects students' learning performance in the Facebook community: An investigation in a business planning writing course
- Autor:
Wen-Long Chang
Chun-Yi Lee
- Página:
320
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
62
- Periodo:
marzo 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-03.txt
- Documento número 93686
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo