- importsource = "15372456-2008-03.txt"
- Artículo:
Personalized Versus Collective Instructor Feedback in the Online Courseroom: Does Type of Feedback Affect Student Satisfaction, Academic Performance and Perceived Connectedness With the Instructor?
- Autor:
Tara Gallien
Jody Oomen-Early
- Página:
463
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
7
- Número:
3
- Periodo:
2008
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2008-03.txt
- Documento número 799351
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Examining Teacher Verbal Immediacy and Sense of Classroom Community in Online Classes
- Autor:
hu-Fang Ni
Da-Yeh
Ronald Aust
- Página:
477
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
7
- Número:
3
- Periodo:
2008
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2008-03.txt
- Documento número 799352
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Finding a Balance in Dimensions of Blended Learning
- Autor:
Marie-Jose Verkroost
Leonie Meijerink
Harry Lintsen
Wim Veen
- Página:
499
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
7
- Número:
3
- Periodo:
2008
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2008-03.txt
- Documento número 799353
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Pedagogical Characteristics of Online and Face-to-Face Classes
- Autor:
Karl Wuensch
Shahnaz Aziz
Erol Ozan
Masao Kishore
M. H. Nassehzadeh Tabrizi
- Página:
523
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
7
- Número:
3
- Periodo:
2008
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2008-03.txt
- Documento número 799354
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Linking Pedagogical Theory of Computer Games to Their Usability
- Autor:
Chee Siang Ang
Einav Avni
Panayiotis Zaphiris
- Página:
533
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
7
- Número:
3
- Periodo:
2008
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2008-03.txt
- Documento número 799355
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:45 a. m.
- Enlace directo