- importsource = "1537260X-2008-01.txt"
- Artículo:
Constructive Controversy for Management Education: Developing Committed, Open-Minded Researchers
- Autor:
Dean Tjosvold
- Página:
73
- Sección:
EXEMPLARY CONTRIBUTIONS
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
7
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2008
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2008-01.txt
- Documento número 799372
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Introduction: On the Pragmatics of Management Learning and Education
- Autor:
Neal M. Ashkanasy
- Página:
86
- Sección:
ESSAYS, DIALOGUES, AND INTERVIEWS
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
7
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2008
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2008-01.txt
- Documento número 799373
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Issues of Consequence: Lessons for Educating Tomorrow’s Business Leaders From Philosopher William James
- Autor:
Cynthia Wagner Weick
- Página:
88
- Sección:
ESSAYS, DIALOGUES, AND INTERVIEWS
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
7
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2008
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2008-01.txt
- Documento número 799374
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Tension in Business Education Between Academic Rigor and Real-World Relevance: The Role of Executive Professors
- Autor:
Sharon K. Clinebell
John M. Clinebell
- Página:
99
- Sección:
ESSAYS, DIALOGUES, AND INTERVIEWS
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
7
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2008
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2008-01.txt
- Documento número 799375
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The MBA Core Curricula of Top-Ranked U.S. Business Schools: A Study in Failure?
- Autor:
Peter Navarro
- Página:
108
- Sección:
ESSAYS, DIALOGUES, AND INTERVIEWS
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
7
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2008
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2008-01.txt
- Documento número 799376
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:45 a. m.
- Enlace directo