- importsource = "1537260x-2003-02.txt"
- Artículo:
The Effects of Sex Composition on Small-Group Performance in a Business School Case Competition
- Autor:
Marc Orlitzky
John D. Benjamin
- Página:
128
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
2
- Número:
2
- Periodo:
June 2003
- ISSN:
1537260x
- SrcID:
1537260x-2003-02.txt
- Documento número 888126
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Information Technology in Learning: Case Studies in Business and Management Education Programs
- Autor:
Maryam Alavi
R. Brent Gallupe
- Página:
139
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
2
- Número:
2
- Periodo:
June 2003
- ISSN:
1537260x
- SrcID:
1537260x-2003-02.txt
- Documento número 888127
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Introduction
- Autor:
Roy J. Lewicki
- Página:
154
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
2
- Número:
2
- Periodo:
June 2003
- ISSN:
1537260x
- SrcID:
1537260x-2003-02.txt
- Documento número 888128
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Transformational Change at Babson College: Notes From the Firing Line
- Autor:
Allan R. Cohen
- Página:
155
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
2
- Número:
2
- Periodo:
June 2003
- ISSN:
1537260x
- SrcID:
1537260x-2003-02.txt
- Documento número 888129
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Advising to Avoid or to Cope With Dissertation Hang-Ups
- Autor:
Paul J. Gordon
- Página:
181
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
2
- Número:
2
- Periodo:
June 2003
- ISSN:
1537260x
- SrcID:
1537260x-2003-02.txt
- Documento número 888130
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:02 a. m.
- Enlace directo