- importsource = "1537260x-2003-03.txt"
- Artículo:
Facing Up to Management Faddism: A New Look at an Old Force, by Margaret C. Brindle and Peter N. Stearns
- Autor:
J. B. Arbaugh
- Página:
314
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
2
- Número:
3
- Periodo:
September 2003
- ISSN:
1537260x
- SrcID:
1537260x-2003-03.txt
- Documento número 536581
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Management Gurus and Management Fashions. A Dramatistic Inquiry, by Brad J. Jackson
- Autor:
Joao S. Neves
- Página:
317
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
2
- Número:
3
- Periodo:
September 2003
- ISSN:
1537260x
- SrcID:
1537260x-2003-03.txt
- Documento número 536582
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Management Fads in Higher Education: Where They Come From, What They Do, Why They Fail, by Robert Birnbaum
- Autor:
Herbert Sherman
- Página:
319
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
2
- Número:
3
- Periodo:
September 2003
- ISSN:
1537260x
- SrcID:
1537260x-2003-03.txt
- Documento número 536583
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Changes in Graduate Management Education and New Business School Strategies for the 21st Century
- Autor:
Paul N. Friga,
Richard A. Bettis,
Robert S. Sullivan
- Página:
233
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
2
- Número:
3
- Periodo:
September 2003
- ISSN:
1537260x
- SrcID:
1537260x-2003-03.txt
- Documento número 888137
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Rated Importance, Scientific Validity, and Practical Usefulness of Organizational Behavior Theories: A Quantitative Review
- Autor:
John B. Miner
- Página:
250
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
2
- Número:
3
- Periodo:
September 2003
- ISSN:
1537260x
- SrcID:
1537260x-2003-03.txt
- Documento número 888138
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:02 a. m.
- Enlace directo