- importsource = "1537260x-2004-01.txt"
- Artículo:
The Skilled Facilitator. A Comprehensive Resource for Consultants, Facilitators, Managers, Trainers, and Coaches (2nd. Ed), by Roger Schwarz
- Autor:
Teresa Torres Coronas
- Página:
123
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
3
- Número:
1
- Periodo:
March 2004
- ISSN:
1537260x
- SrcID:
1537260x-2004-01.txt
- Documento número 536611
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Model of Business School Students' Acceptance of a Web-Based Course Management System
- Autor:
Luis L. Martins
Franz Willi Kellermanns
- Página:
7
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
3
- Número:
1
- Periodo:
March 2004
- ISSN:
1537260x
- SrcID:
1537260x-2004-01.txt
- Documento número 888166
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Training Undergraduates to Work in Organizational Teams
- Autor:
Gilad Chen
Lisa M. Donahue
Richard J. Klimoski
- Página:
27
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
3
- Número:
1
- Periodo:
March 2004
- ISSN:
1537260x
- SrcID:
1537260x-2004-01.txt
- Documento número 888167
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Effects of Cognitive Style on Research Supervision: A Study of Student-Supervisor Dyads in Management Education
- Autor:
Steven J. Armstrong
Christopher W. Allinson
John Hayes
- Página:
41
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
3
- Número:
1
- Periodo:
March 2004
- ISSN:
1537260x
- SrcID:
1537260x-2004-01.txt
- Documento número 888168
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Student Learning Motivation and Psychological Hardiness: Interactive Effects on Students' Reactions to a Management Class
- Autor:
Michael S. Cole
Hubert S. Feild
Stanley G. Harris
- Página:
64
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
3
- Número:
1
- Periodo:
March 2004
- ISSN:
1537260x
- SrcID:
1537260x-2004-01.txt
- Documento número 888169
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:02 a. m.
- Enlace directo