1. importsource = "1537260x-2004-01.txt"
Se encontraron 39 resultados.
Artículo:

The Skilled Facilitator. A Comprehensive Resource for Consultants, Facilitators, Managers, Trainers, and Coaches (2nd. Ed), by Roger Schwarz

Autor:

Teresa Torres Coronas

Página:

123

Publicación:

Academy of Management Learning and Education

Volúmen:

3

Número:

1

Periodo:

March 2004

ISSN:

1537260x

SrcID:

1537260x-2004-01.txt

  • Documento número 536611
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:23 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:23 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Model of Business School Students' Acceptance of a Web-Based Course Management System

Autor:

Luis L. Martins

Franz Willi Kellermanns

Página:

7

Publicación:

Academy of Management Learning and Education

Volúmen:

3

Número:

1

Periodo:

March 2004

ISSN:

1537260x

SrcID:

1537260x-2004-01.txt

  • Documento número 888166
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Training Undergraduates to Work in Organizational Teams

Autor:

Gilad Chen

Lisa M. Donahue

Richard J. Klimoski

Página:

27

Publicación:

Academy of Management Learning and Education

Volúmen:

3

Número:

1

Periodo:

March 2004

ISSN:

1537260x

SrcID:

1537260x-2004-01.txt

  • Documento número 888167
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Effects of Cognitive Style on Research Supervision: A Study of Student-Supervisor Dyads in Management Education

Autor:

Steven J. Armstrong

Christopher W. Allinson

John Hayes

Página:

41

Publicación:

Academy of Management Learning and Education

Volúmen:

3

Número:

1

Periodo:

March 2004

ISSN:

1537260x

SrcID:

1537260x-2004-01.txt

  • Documento número 888168
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Student Learning Motivation and Psychological Hardiness: Interactive Effects on Students' Reactions to a Management Class

Autor:

Michael S. Cole

Hubert S. Feild

Stanley G. Harris

Página:

64

Publicación:

Academy of Management Learning and Education

Volúmen:

3

Número:

1

Periodo:

March 2004

ISSN:

1537260x

SrcID:

1537260x-2004-01.txt

  • Documento número 888169
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:02 a. m.
  • Enlace directo