- isn = "00333085"
- Artículo:
Test Reviews
- Autor:
Sharon Bradley-Johnson
Roger Plamondon
- Página:
93
- Sección:
Reviews of Literature
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
35
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1998
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1998-01.txt
- Documento número 395383
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Relationship of Teacher-Rated Social Skills Deficits and ADHD Characteristics Among, Kindergarten-Age Children
- Autor:
Kenneth W. Merrell
Thomas M. Wolfe
- Página:
101
- Sección:
Evaluation and Assessment
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
35
- Número:
2
- Periodo:
Abril 1998
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1998-02.txt
- Documento número 395384
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
30-Second Interval Performance on the Coding Subtest of the WISC-III: Further Evidence of WISC Folklore?
- Autor:
Ron Dumont
Laurice P. Farr
Jonh O. Willis
Peter Whelly
- Página:
111
- Sección:
Evaluation and Assessment
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
35
- Número:
2
- Periodo:
Abril 1998
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1998-02.txt
- Documento número 395385
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Common WISC-III Examiner Errors: Evidence From Graduate Students in Training
- Autor:
Vicent C. Alfonso
Annemarie Johnson
Lilio Patinella
Damon E. Rader
- Página:
119
- Sección:
Evaluation and Assessment
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
35
- Número:
2
- Periodo:
Abril 1998
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1998-02.txt
- Documento número 395386
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reliability and Validity of the Math Essential Skill Screener-Elementary Version (MESS-E)
- Autor:
Bradley T. Erford
Donna L. Bagley
James A. Hopper
Ramona M. Lee
Kathleen A. Panagopulos
Denise B. Preller
- Página:
127
- Sección:
Evaluation and Assessment
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
35
- Número:
2
- Periodo:
Abril 1998
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1998-02.txt
- Documento número 395387
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Enlace directo