- isn = ("00131784 TEM Making Math Count")
- Artículo:
Learning from Singapore Math
- Autor:
Steven Leinwand
Alan L. Ginsburg
- Resumen:
Lessons about focus versus fragmentation, alignment versus coverage.
- Página:
32
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
3
- Periodo:
noviembre 2007
- ISSN:
00131784 TEM Making Math Count
- SrcID:
00131784-2007-11.txt
- Documento número 569938
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Do We Need National Standards with Teeth?
- Autor:
Zalman Usiskin
- Resumen:
A single set of national standards ensures neither high student performance nor a healthy economy, this author asserts.
- Página:
38
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
3
- Periodo:
noviembre 2007
- ISSN:
00131784 TEM Making Math Count
- SrcID:
00131784-2007-11.txt
- Documento número 569939
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Mathematics and Cognition
- Autor:
Arthur Hyde
- Resumen:
How to adapt reading strategies to teach mathematics.
- Página:
43
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
3
- Periodo:
noviembre 2007
- ISSN:
00131784 TEM Making Math Count
- SrcID:
00131784-2007-11.txt
- Documento número 569940
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Why Aren't More Minorities Taking Advanced Math?
- Autor:
Erica N. Walker
- Resumen:
Ways to help black and Latino students succeed in higher-level math courses.
- Página:
48
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
3
- Periodo:
noviembre 2007
- ISSN:
00131784 TEM Making Math Count
- SrcID:
00131784-2007-11.txt
- Documento número 569941
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What We Can Do About Achievement Disparities
- Autor:
Sarah Theule Lubienski
- Resumen:
To reduce achievement gaps, schools need to help students move beyond the belief that math is memorization.
- Página:
54
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
3
- Periodo:
noviembre 2007
- ISSN:
00131784 TEM Making Math Count
- SrcID:
00131784-2007-11.txt
- Documento número 569942
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
- Enlace directo