1. isn = "01430343"
Se encontraron 472 resultados.
Artículo:

Comparison Of Intelligence Test; Responses Of Gifted Pupils To The Stanford Binet Intelligence Scale The British Ability Scales, And The Wechsler Intelligence Scale For Children Revised

Autor:

R. S. Mccallum

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

7

Número:

2

Periodo:

Abril-Septiembre 1987

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1987-02.txt

  • Documento número 1634384
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Use Of Classrrom Environment Assessment In School Psychology; Alll Too Often In The Cork Of The Educational Psychologist Demension Is Negleted Or Overlooked

Autor:

B. J. Fraser

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

8

Número:

4

Periodo:

Octubre-Diciembre 1987

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1987-04.txt

  • Documento número 1634385
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Caussal Attribution For Success And Failure Of Problem And Non Problem Secondary Pupils; A Comparison Was Made Between The Causal Attributions Offered By Fifty Two Problems And Fifty Six Non Problems Children Of Both Sexes In Relation To Situations Involving The Success And Failure Of Pupils On A Number Of Classroom Tests

Autor:

D. N. Buck

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

8

Número:

4

Periodo:

Octubre-Diciembre 1987

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1987-04.txt

  • Documento número 1634386
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Thinking Aloud: Analyzing Students’ Mathematics Performance; Psychologist Teachers Have A Common Interest In Understanding How Students Solve Mathematics Problems

Autor:

M. J. Lawson

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

8

Número:

4

Periodo:

Octubre-Diciembre 1987

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1987-04.txt

  • Documento número 1634387
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Children’s Planning In Writing: Development And Instruction; This Study Was Designed To Assess A Model Of The Developmental Of Planning In Writing Skills

Autor:

A Duding

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

8

Número:

4

Periodo:

Octubre-Diciembre 1987

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1987-04.txt

  • Documento número 1634388
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Enlace directo