- isn = "10453830"
- Artículo:
Letter training and its effect on reading skills
- Autor:
Mark H. Fugate
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
12
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1997
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1997-02.txt
- Documento número 1569900
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Critical Appraisal of Intelligence Testing A Critical appraisal of intelligence testing with the WISC-III: Introduction to the series
- Autor:
Gregg M. Macmann
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
12
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1997
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1997-03.txt
- Documento número 1569901
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reliability of interpretations for kaufman’s “Intelligent testing” approach to the WISC-III
- Autor:
Gregg M. Macmann
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
12
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1997
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1997-03.txt
- Documento número 1569902
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Prevalence and diagnostic utility of the WISC-III SCAD profile among children with disabilities
- Autor:
Marley W. Watkins
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
12
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1997
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1997-03.txt
- Documento número 1569903
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Utility of intelligence tests for treatment planning, classification, and placement decision: recent empirical findings and future directions
- Autor:
Frank M. Gresham
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
12
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1997
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1997-03.txt
- Documento número 1569904
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Enlace directo