- isn = "10453830"
- Artículo:
Hierarchical and cross age confirmatory factor analysis of the WISC-III: what does it measure?
- Autor:
Timothy z. Keith
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
12
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1997
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1997-05.txt
- Documento número 1569910
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Comments on the relationship between intelligence, working Memory capacity, and information processing speed and Efficiency
- Autor:
John H. Kranzler
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
12
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1997
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1997-05.txt
- Documento número 1569911
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A reply to Carroll and kranzler
- Autor:
Timothy Z. Keith
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
12
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1997
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1997-05.txt
- Documento número 1569912
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Conceptual and empirical bases of conjoint behavioral Consultation
- Autor:
Susan M. Sheridan
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
12
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1997
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1997-05.txt
- Documento número 1569913
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reciprocal peer tutoring: an analysis of training and experience
- Autor:
Marika Ginsburg-Block
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
12
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1997
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1997-05.txt
- Documento número 1569914
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Enlace directo