- isn = "03054985"
- Artículo:
Conceptual learning in higher education: some philosophical points
- Autor:
Mackenzie, Jim
- Página:
75
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
1
- Periodo:
febrero 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-01.txt
- Documento número 1231829
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Accounting for the gender gaps in student performance in reading and mathematics: evidence from 31 countries
- Autor:
Marks, Gary N.
- Página:
89
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
1
- Periodo:
febrero 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-01.txt
- Documento número 1231830
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Worried women, complacent men? Gendered responses to differential student funding in higher education
- Autor:
Kettley, Nigel
Whitehead, Joan M.
Raffan, John
- Página:
111
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
1
- Periodo:
febrero 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-01.txt
- Documento número 1231831
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Nice and kind, smart and funny: what children like and want to emulate in their teachers.
- Autor:
Hutchings, Merryn
Carrington, Bruce
Francis, Becky
Skelton, Christine
Read, Barbara
Hall, Ian
- Página:
135
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
2
- Periodo:
Abril 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-02.txt
- Documento número 1231832
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Practice makes perfect? Learning to learn as a teacher.
- Autor:
Hagger, Hazel
Burn, Katharine
Mutton, Trevor
Brindley, Sue
- Página:
159
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
2
- Periodo:
Abril 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-02.txt
- Documento número 1231833
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Enlace directo