1. isn = "03054985"
Se encontraron 546 resultados.
Artículo:

Conceptual learning in higher education: some philosophical points

Autor:

Mackenzie, Jim

Página:

75

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

1

Periodo:

febrero 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-01.txt

  • Documento número 1231829
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Accounting for the gender gaps in student performance in reading and mathematics: evidence from 31 countries

Autor:

Marks, Gary N.

Página:

89

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

1

Periodo:

febrero 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-01.txt

  • Documento número 1231830
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Worried women, complacent men? Gendered responses to differential student funding in higher education

Autor:

Kettley, Nigel

Whitehead, Joan M.

Raffan, John

Página:

111

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

1

Periodo:

febrero 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-01.txt

  • Documento número 1231831
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Nice and kind, smart and funny: what children like and want to emulate in their teachers.

Autor:

Hutchings, Merryn

Carrington, Bruce

Francis, Becky

Skelton, Christine

Read, Barbara

Hall, Ian

Página:

135

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

2

Periodo:

Abril 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-02.txt

  • Documento número 1231832
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Practice makes perfect? Learning to learn as a teacher.

Autor:

Hagger, Hazel

Burn, Katharine

Mutton, Trevor

Brindley, Sue

Página:

159

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

2

Periodo:

Abril 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-02.txt

  • Documento número 1231833
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Enlace directo