- isn = "01430343"
- Artículo:
Effectiveness Of Kindergarten Intervention Programs: A Meta Analysis: Psychologist And Educators Continue To Design And Implement Kindergarten Intervention Programs Unsubstantiated By Previous Research
- Autor:
Robert J. Lewis
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
9
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1988
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1988-04.txt
- Documento número 1634409
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Attention Training With Individuals Groups And Classes: The Conditions Under Which Cognitively Impulsive, Responding Can Be Changed Into More Reflective Functioning Were Reviewed Systematically
- Autor:
Ingeborg Wagner
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
9
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1988
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1988-04.txt
- Documento número 1634410
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evaluation of Children with Learning Disabilities on Luria’s Neuropsychological Test Battery
- Autor:
Miriam Rieck
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
9
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1988
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1988-04.txt
- Documento número 1634411
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Identification And Counseling Of Musically Gifted Individual With Special Consideration Of The Preventive Aspects Of Counseling
- Autor:
Adam Kormann
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
9
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1988
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1988-04.txt
- Documento número 1634412
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Group Psychotherapy For Children And Juveniles At The Children And Educational Counselling Centre Of The State Of Bern
- Autor:
Allan Guggenbühl
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
12
- Número:
1
- Periodo:
Abril 1991
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1991-01.txt
- Documento número 1634413
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Enlace directo