- isn = "10453830"
- Artículo:
Assumptions of behavioral consultation: after all is said and done more has been done than said
- Autor:
Thomas R. Kratochwill
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
13
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1998
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1998-01.txt
- Documento número 1569920
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Fundamental agreements and epistemological differences I differentiating what was said from what was done I behavioral consultation
- Autor:
George H. Noell
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
13
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1998
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1998-01.txt
- Documento número 1569921
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Agreement between school study team decisions and authoritative definitions in classification of students at-risk for mild disabilities
- Autor:
Frank M. Gresham
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
13
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1998
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1998-03.txt
- Documento número 1569922
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Selective mutism: phenomenological characteristics
- Autor:
Mary Ann Ford
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
13
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1998
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1998-03.txt
- Documento número 1569923
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Three ways to consider educational performance when determining serious emotional disturbance
- Autor:
David L. Wodrich
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
13
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1998
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1998-03.txt
- Documento número 1569924
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Enlace directo