- isn = "03054985"
- Artículo:
Introducing a neo-Weberian perspective in the study of globalisation and education: structural reforms of the education systems in France and Israel after the Second World War
- Autor:
Julia Resnik
- Página:
385
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
4
- Periodo:
Septiembre 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-04.txt
- Documento número 1231849
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teachers' perceptions and A-level performance: is there any evidence of systematic bias?
- Autor:
Martin Snell
Andy Thorpe
Sherria Hoskins
Arnaud Chevalier
- Página:
403
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
4
- Periodo:
Septiembre 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-04.txt
- Documento número 1231850
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Negotiating the textuality of Further Education: issues of agency and participation
- Autor:
Zoe Fowler
- Página:
425
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
4
- Periodo:
Septiembre 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-04.txt
- Documento número 1231851
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
On the conceptualisation of measurement error
- Autor:
Dougal Hutchison
- Página:
443
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
4
- Periodo:
Septiembre 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-04.txt
- Documento número 1231852
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Making science education evidence-based? Reflections on a Teaching and Learning Research Programme (TLRP) study
- Autor:
Anna Traianou
Martyn Hammersley
- Página:
461
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
4
- Periodo:
Septiembre 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-04.txt
- Documento número 1231853
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Enlace directo