1. isn = "03054985"
Se encontraron 546 resultados.
Artículo:

Introducing a neo-Weberian perspective in the study of globalisation and education: structural reforms of the education systems in France and Israel after the Second World War

Autor:

Julia Resnik

Página:

385

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

4

Periodo:

Septiembre 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-04.txt

  • Documento número 1231849
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Teachers' perceptions and A-level performance: is there any evidence of systematic bias?

Autor:

Martin Snell

Andy Thorpe

Sherria Hoskins

Arnaud Chevalier

Página:

403

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

4

Periodo:

Septiembre 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-04.txt

  • Documento número 1231850
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Negotiating the textuality of Further Education: issues of agency and participation

Autor:

Zoe Fowler

Página:

425

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

4

Periodo:

Septiembre 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-04.txt

  • Documento número 1231851
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

On the conceptualisation of measurement error

Autor:

Dougal Hutchison

Página:

443

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

4

Periodo:

Septiembre 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-04.txt

  • Documento número 1231852
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Making science education evidence-based? Reflections on a Teaching and Learning Research Programme (TLRP) study

Autor:

Anna Traianou

Martyn Hammersley

Página:

461

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

4

Periodo:

Septiembre 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-04.txt

  • Documento número 1231853
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Enlace directo