1. importsource = "00131784-2008-03.txt"
Se encontraron 66 resultados.
Artículo:

Beneath the Apathy

Autor:

Gail Thompson

Resumen:

Students who seem apathetic about schoolwork may be masking anger and disappointment.

Página:

50

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

65

Número:

6

Periodo:

marzo 2008

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2008-03.txt

  • Documento número 641368
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:04 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:04 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Sustaining the Fire

Autor:

Barbara Bartholomew

Resumen:

One must both inspire students and prepare them for success.

Página:

55

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

65

Número:

6

Periodo:

marzo 2008

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2008-03.txt

  • Documento número 641369
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:04 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:04 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Sustaining the Fire: How Do You Motivate the Reluctant Learner?

Autor:

Barbara Bartholomew

Resumen:

Barbara Bartholomew asks noted educators this question.

Página:

56

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

65

Número:

6

Periodo:

marzo 2008

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2008-03.txt

  • Documento número 641370
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:04 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:04 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Reluctant Teachers, Reluctant Learners

Autor:

Julie Landsman

Tiffany Moore

Robert Simmons

Resumen:

Behind those students who don't want to learn may be teachers who didn't want to teach them.

Página:

62

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

65

Número:

6

Periodo:

marzo 2008

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2008-03.txt

  • Documento número 641371
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:04 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:04 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

What's Relevant for YouTubers?

Autor:

Johanna Mustacchi

Resumen:

Seventh graders thought they knew all about mass media but were amazed that school could teach them even more.

Página:

67

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

65

Número:

6

Periodo:

marzo 2008

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2008-03.txt

  • Documento número 641372
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:04 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:04 a. m.
  • Enlace directo