- importsource = "00131784-2008-03.txt"
- Artículo:
Beneath the Apathy
- Autor:
Gail Thompson
- Resumen:
Students who seem apathetic about schoolwork may be masking anger and disappointment.
- Página:
50
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-03.txt
- Documento número 641368
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:04 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:04 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Sustaining the Fire
- Autor:
Barbara Bartholomew
- Resumen:
One must both inspire students and prepare them for success.
- Página:
55
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-03.txt
- Documento número 641369
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:04 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:04 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Sustaining the Fire: How Do You Motivate the Reluctant Learner?
- Autor:
Barbara Bartholomew
- Resumen:
Barbara Bartholomew asks noted educators this question.
- Página:
56
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-03.txt
- Documento número 641370
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:04 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:04 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reluctant Teachers, Reluctant Learners
- Autor:
Julie Landsman
Tiffany Moore
Robert Simmons
- Resumen:
Behind those students who don't want to learn may be teachers who didn't want to teach them.
- Página:
62
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-03.txt
- Documento número 641371
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:04 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:04 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What's Relevant for YouTubers?
- Autor:
Johanna Mustacchi
- Resumen:
Seventh graders thought they knew all about mass media but were amazed that school could teach them even more.
- Página:
67
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-03.txt
- Documento número 641372
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:04 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:04 a. m.
- Enlace directo