- importsource = "00178012-2003-04.txt"
- Artículo:
Strategic Humor
- Página:
80
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
81
- Número:
4
- Periodo:
Abril 2003
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2003-04.txt
- Documento número 1545315
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:11 a. m.
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- Artículo:
Best Practice. Fear of feedback. A company’s very survival depends on employees’ Openness to regular feedback, especially in industries undergoing frequent change. But, too often, subordinates are terrified they’ll hear nothing about but criticism , and bosses fear their direct reports will respond with anger or tears. Several adaptive techniques and proactive measures can help people feel more comfortable with performance reviews
- Autor:
Jay M. Jackman
Myra H. Strober
- Página:
101
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
81
- Número:
4
- Periodo:
Abril 2003
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2003-04.txt
- Documento número 1545316
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:11 a. m.
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- Artículo:
Tool Kit. Preparing for evil. How can you plan for every possible crisis? The task seems so daunting and expensive that many firms don’t Even try. But 20 years of research shows that crisis-prepared companies fare better financially than their crisis prone counterparts. Here’s how your company can adopt a systematic approach
- Autor:
Ian I. Mitroff
Murat C. Alpaslan
- Página:
109
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
81
- Número:
4
- Periodo:
Abril 2003
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2003-04.txt
- Documento número 1545317
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:11 a. m.
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- Artículo:
What Goes Around. The good meeting. According to film producer Antony Jay, meetings can be productive and even fun, so long as the meeting leader stops talking and starts listening
- Página:
126
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
81
- Número:
4
- Periodo:
Abril 2003
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2003-04.txt
- Documento número 1545318
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:11 a. m.
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- Artículo:
From the Editor. Digging Deeply, seeing Widely. For a while now, companies have been offering new-luxury products that break away from the classical demand curve by commanding comparatively high prices while selling in high volumes. But till now, no one had noticed how widespread the pattern is. The germs of insights like this, along with other important ideas, are sprouting all the time-not least when things appear directionless
- Página:
10
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
81
- Número:
4
- Periodo:
Abril 2003
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2003-04.txt
- Documento número 1610097
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:52 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:52 p. m.
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