1. importsource = "00219584-2008-05.txt"
Se encontraron 126 resultados.
Artículo:

Acylation, Diastereoselective Alkylation, and Cleavage of an Oxazolidinone Chiral Auxiliary. A Multistep Asymmetric Synthesis Experiment for Advanced Undergraduates

Autor:

Thomas E. Smith

David P. Richardson

George A. Truran

Katherine Belecki

Megumi Onishi

Página:

695

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

85

Número:

5

Periodo:

mayo 2008

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2008-05.txt

  • Documento número 246938
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:47 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:47 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Mosher Amides: Determining the Absolute Stereochemistry of Optically-Active Amines

Autor:

Damian A. Allen

Anthony E. Tomaso

Owen P. Priest

David F. Hindson

Jamie L. Hurlburt

Página:

698

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

85

Número:

5

Periodo:

mayo 2008

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2008-05.txt

  • Documento número 246939
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:47 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:47 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Same and Not the Same: Chirality, Topicity, and Memory of Chirality

Autor:

Wolfgang H. Kramer

Axel G. Griesbeck

Página:

701

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

85

Número:

5

Periodo:

mayo 2008

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2008-05.txt

  • Documento número 246940
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:47 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:47 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Concomitant Ordering and Symmetry Lowering

Autor:

William O. J. Boo

Daniell L. Mattern

Página:

710

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

85

Número:

5

Periodo:

mayo 2008

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2008-05.txt

  • Documento número 246941
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:47 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:47 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Effects of a Two-Year Molecular Visualization Experience on Teachers' Attitudes, Content Knowledge, and Spatial Ability

Autor:

Vickie M. Williamson

Thomas J. José

Página:

718

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

85

Número:

5

Periodo:

mayo 2008

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2008-05.txt

  • Documento número 246942
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:47 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:47 p. m.
  • Enlace directo