- importsource = "00219584-2008-05.txt"
- Artículo:
Acylation, Diastereoselective Alkylation, and Cleavage of an Oxazolidinone Chiral Auxiliary. A Multistep Asymmetric Synthesis Experiment for Advanced Undergraduates
- Autor:
Thomas E. Smith
David P. Richardson
George A. Truran
Katherine Belecki
Megumi Onishi
- Página:
695
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
85
- Número:
5
- Periodo:
mayo 2008
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2008-05.txt
- Documento número 246938
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:47 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:47 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Mosher Amides: Determining the Absolute Stereochemistry of Optically-Active Amines
- Autor:
Damian A. Allen
Anthony E. Tomaso
Owen P. Priest
David F. Hindson
Jamie L. Hurlburt
- Página:
698
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
85
- Número:
5
- Periodo:
mayo 2008
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2008-05.txt
- Documento número 246939
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:47 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:47 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Same and Not the Same: Chirality, Topicity, and Memory of Chirality
- Autor:
Wolfgang H. Kramer
Axel G. Griesbeck
- Página:
701
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
85
- Número:
5
- Periodo:
mayo 2008
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2008-05.txt
- Documento número 246940
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:47 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:47 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Concomitant Ordering and Symmetry Lowering
- Autor:
William O. J. Boo
Daniell L. Mattern
- Página:
710
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
85
- Número:
5
- Periodo:
mayo 2008
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2008-05.txt
- Documento número 246941
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:47 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:47 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Effects of a Two-Year Molecular Visualization Experience on Teachers' Attitudes, Content Knowledge, and Spatial Ability
- Autor:
Vickie M. Williamson
Thomas J. José
- Página:
718
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
85
- Número:
5
- Periodo:
mayo 2008
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2008-05.txt
- Documento número 246942
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:47 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:47 p. m.
- Enlace directo