- importsource = "00219584-2013-04.txt"
- Artículo:
ConfChem Conference on Educating the Next Generation: Green and Sustainable Chemistry—Teaching Green Chemistry: The Driving Force behind the Numbers!
- Autor:
Dalila G. Kovacs
- Página:
517
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
4
- Periodo:
abril 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-04.txt
- Documento número 249141
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
ConfChem Conference on Educating the Next Generation: Green and Sustainable Chemistry—Greening the Organic Curriculum: Development of an Undergraduate Catalytic Chemistry Course
- Autor:
Andrew P. Dicks
Robert A. Batey
- Página:
519
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
4
- Periodo:
abril 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-04.txt
- Documento número 249142
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
ConfChem Conference on Educating the Next Generation: Green and Sustainable Chemistry—Development of Greener Laboratory Manuals for Introductory Chemistry Courses
- Autor:
Sally A. Henrie
- Página:
521
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
4
- Periodo:
abril 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-04.txt
- Documento número 249143
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
ConfChem Conference on Educating the Next Generation: Green and Sustainable Chemistry—Solar Energy: A Chemistry Course on Sustainability for General Science Education and Quantitative Reasoning
- Autor:
Scott D. Cummings
- Página:
523
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
4
- Periodo:
abril 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-04.txt
- Documento número 249144
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning Chemistry for an Exciting (and Uncertain) Future
- Autor:
Catherine H. Middlecamp
- Página:
395
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
4
- Periodo:
abril 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-04.txt
- Documento número 1141730
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:36 a. m.
- Enlace directo