- importsource = "00219584-2015-07.txt"
- Artículo:
Book and Media Recommendations: Stories, Style, and a Few Study Breaks
- Autor:
Brian P. Coppola
- Página:
1140
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-07.txt
- Documento número 1142645
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Book and Media Recommendations: What If?; The Lifecycle of Software Objects; Sapiens: A Brief History of Humankind; and Gulp: Adventures on the Alimentary Canal
- Autor:
Brittland K. DeKorver
- Página:
1143
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-07.txt
- Documento número 1142646
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Book and Media Recommendations: Mathematical Insights, the Seventh Flavia de Luce Novel, and Scientific Ideas We May Be Able To Give Up
- Autor:
Hal H. Harris
- Página:
1146
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-07.txt
- Documento número 1142647
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Development of an Assessment Tool To Measure Students’ Meaningful Learning in the Undergraduate Chemistry Laboratory
- Autor:
Kelli R. Galloway
Stacey Lowery Bretz
- Página:
1149
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-07.txt
- Documento número 1142648
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Organic Chemistry in Action! What Is the Reaction?
- Autor:
Anne O'Dwyer
Peter Childs
- Página:
1159
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-07.txt
- Documento número 1142649
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Enlace directo