1. importsource = "03601315-2008-04.txt"
Se encontraron 99 resultados.
Artículo:

Face-to-face contact at the midpoint of an online collaboration: Its impact on the patterns of participation, interaction, affect, and behavior over time

Autor:

Nicolas Michinov

Estelle Michinov

Página:

1540

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

50

Número:

4

Periodo:

Mayo 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-04.txt

  • Documento número 92702
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Is students’ computer use at home related to their mathematical performance at school?

Autor:

Jörg Wittwer

Martin Senkbeil

Página:

1558

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

50

Número:

4

Periodo:

Mayo 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-04.txt

  • Documento número 92703
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Facilitating interactions through structured web-based bulletin boards: A quasi-experimental study on promoting learners’ critical thinking skills

Autor:

Ya-Ting C. Yang

Timothy Newby

Robert Bill

Página:

1572

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

50

Número:

4

Periodo:

Mayo 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-04.txt

  • Documento número 92704
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Beyond threaded discussion: Representational guidance in asynchronous collaborative learning environments

Autor:

Daniel D Suthers

Ravi Vatrapu

Richard Medina

Página:

1103

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

50

Número:

4

Periodo:

Mayo 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-04.txt

  • Documento número 797226
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Physics students’ performance using computational modelling activities to improve kinematics graphs interpretation

Autor:

Ives Solano Araujo

Eliane Angela Veit

Marco Antonio Moreira

Página:

1128

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

50

Número:

4

Periodo:

Mayo 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-04.txt

  • Documento número 797227
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Enlace directo