- importsource = "03601315-2009-09.txt"
- Artículo:
Parallax cues in the design of graphics used in technical education to illustrate complex spatial problems
- Autor:
Santiago Martín
Ramón Rubio
- Página:
493
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
53
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-09.txt
- Documento número 92959
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Sources and nature of secondary school teachers’ education in computer-related ergonomics
- Autor:
Sara Dockrell
Enda Fallon
Martina Kelly
- Página:
504
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
53
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-09.txt
- Documento número 92960
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The importance of elementary school students’ social chat online: Reconceptualising the curriculum
- Autor:
Damian Maher
- Página:
511
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
53
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-09.txt
- Documento número 92961
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning teamwork skills in university programming courses
- Autor:
Pilar Sancho-Thomas
Rubén Fuentes-Fernández AUY Baltasar Fernández-Manjón
- Página:
517
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
53
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-09.txt
- Documento número 92962
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Podcasting by synchronising PowerPoint and voice: What are the pedagogical benefits?
- Autor:
Darren K. Griffin
David Mitchell
- Página:
532
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
53
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-09.txt
- Documento número 92963
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo