1. importsource = "03601315-2009-09.txt"
Se encontraron 105 resultados.
Artículo:

Parallax cues in the design of graphics used in technical education to illustrate complex spatial problems

Autor:

Santiago Martín

Ramón Rubio

Página:

493

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

53

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-09.txt

  • Documento número 92959
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Sources and nature of secondary school teachers’ education in computer-related ergonomics

Autor:

Sara Dockrell

Enda Fallon

Martina Kelly

Página:

504

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

53

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-09.txt

  • Documento número 92960
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The importance of elementary school students’ social chat online: Reconceptualising the curriculum

Autor:

Damian Maher

Página:

511

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

53

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-09.txt

  • Documento número 92961
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Learning teamwork skills in university programming courses

Autor:

Pilar Sancho-Thomas

Rubén Fuentes-Fernández AUY Baltasar Fernández-Manjón

Página:

517

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

53

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-09.txt

  • Documento número 92962
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Podcasting by synchronising PowerPoint and voice: What are the pedagogical benefits?

Autor:

Darren K. Griffin

David Mitchell

Página:

532

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

53

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-09.txt

  • Documento número 92963
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo