1. importsource = "03601315-2010-01.txt"
Se encontraron 152 resultados.
Artículo:

Who exactly is the moderator? A consideration of online knowledge management network moderation in educational organisations

Autor:

Joaquín Gairín-Sallán

David Rodríguez-Gómez

Carme Armengol-Asparó

Página:

304

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

1

Periodo:

Agosto 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-01.txt

  • Documento número 93028
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Online lecture accessibility and its influence on performance in skills-based courses

Autor:

Ada Le

Steve Joordens

Sophie Chrysostomou

Raymond Grinnell

Página:

313

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

1

Periodo:

Agosto 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-01.txt

  • Documento número 93029
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using CAS to solve a mathematics task: A deconstruction

Autor:

Margot Berger

Página:

320

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

1

Periodo:

Agosto 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-01.txt

  • Documento número 93030
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

In-service and pre-service early childhood teachers’ views and intentions about ICT use in early childhood settings: A comparative study

Autor:

Vasilis Gialamas

Kleopatra Nikolopoulou

Página:

333

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

1

Periodo:

Agosto 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-01.txt

  • Documento número 93031
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Identifying an appropriate pedagogy for virtual worlds: A Communal Constructivism case study

Autor:

Carina Girvan

Timothy Savage

Página:

342

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

1

Periodo:

Agosto 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-01.txt

  • Documento número 93032
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo