1. importsource = "03601315-2010-05.txt"
Se encontraron 126 resultados.
Artículo:

Students’ perceptions about the use of video games in the classroom

Autor:

Jeroen Bourgonjon

Martin Valcke

Ronald Soetaert

Tammy Schellens

Página:

1145

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

4

Periodo:

Mayo 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-05.txt

  • Documento número 93118
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Web-based dynamic assessment: Taking assessment as teaching and learning strategy for improving students’ e-Learning effectiveness

Autor:

Tzu-Hua Wang

Página:

1157

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

4

Periodo:

Mayo 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-05.txt

  • Documento número 93119
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Cross-age peer tutors in asynchronous discussion groups: Exploring the impact of three types of tutor training on patterns in tutor support and on tutor characteristics

Autor:

Marijke De Smet

Hilde Van Keer

Bram De Wever

Martin Valcke

Página:

1167

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

4

Periodo:

Mayo 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-05.txt

  • Documento número 93120
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Junior high school students’ Internet usage and self-efficacy: A re-examination of the gender gap

Autor:

Meng-Jung Tsai

Chin-Chung Tsai

Página:

1182

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

4

Periodo:

Mayo 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-05.txt

  • Documento número 93121
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Comparison of teaching and learning outcomes between video-linked, web-based, and classroom tutorials: An innovative international study of profession education in physical therapy

Autor:

Alice Y.M. Jones

Elizabeth Dean

Christina Hui-Chan

Página:

1193

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

4

Periodo:

Mayo 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-05.txt

  • Documento número 93122
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo