- importsource = "03601315-2010-05.txt"
- Artículo:
Students’ perceptions about the use of video games in the classroom
- Autor:
Jeroen Bourgonjon
Martin Valcke
Ronald Soetaert
Tammy Schellens
- Página:
1145
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-05.txt
- Documento número 93118
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Web-based dynamic assessment: Taking assessment as teaching and learning strategy for improving students’ e-Learning effectiveness
- Autor:
Tzu-Hua Wang
- Página:
1157
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-05.txt
- Documento número 93119
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Cross-age peer tutors in asynchronous discussion groups: Exploring the impact of three types of tutor training on patterns in tutor support and on tutor characteristics
- Autor:
Marijke De Smet
Hilde Van Keer
Bram De Wever
Martin Valcke
- Página:
1167
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-05.txt
- Documento número 93120
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Junior high school students’ Internet usage and self-efficacy: A re-examination of the gender gap
- Autor:
Meng-Jung Tsai
Chin-Chung Tsai
- Página:
1182
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-05.txt
- Documento número 93121
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Comparison of teaching and learning outcomes between video-linked, web-based, and classroom tutorials: An innovative international study of profession education in physical therapy
- Autor:
Alice Y.M. Jones
Elizabeth Dean
Christina Hui-Chan
- Página:
1193
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-05.txt
- Documento número 93122
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo