- importsource = "03601315-2010-11.txt"
- Artículo:
Developing and integrating courseware for oral presentations into ESP learning contexts
- Autor:
Shu-Chiao Tsai
- Página:
1245
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-11.txt
- Documento número 93203
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Designing and implementing an integrated technological pedagogical science knowledge framework for science teachers professional development
- Autor:
Athanassios Jimoyiannis
- Página:
1259
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-11.txt
- Documento número 93204
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using online shared workspaces to support group collaborative learning
- Autor:
Qiyun Wang
- Página:
1270
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-11.txt
- Documento número 93205
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Perceptions of the effectiveness of system dynamics-based interactive learning environments: An empirical study
- Autor:
Hassan Qudrat-Ullah
- Página:
1277
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-11.txt
- Documento número 93206
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Programmed instruction versus meaningful learning theory in teaching basic structured query language (SQL) in computer lesson
- Autor:
Ak?n Efendio?lu
Tu?ba Yanpar Yelken
- Página:
1287
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-11.txt
- Documento número 93207
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo