- importsource = "03601315-2011-02.txt"
- Artículo:
Developing Web-based assessment strategies for facilitating junior high school students to perform self-regulated learning in an e-Learning environment
- Autor:
Tzu-Hua Wang
- Página:
1801
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
57
- Número:
02
- Periodo:
Septiembre 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-02.txt
- Documento número 93295
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Computer adaptive practice of Maths ability using a new item response model for on the fly ability and difficulty estimation
- Autor:
S. Klinkenberg
M. Straatemeier
H.L.J. van der Maas
- Página:
1813
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
57
- Número:
02
- Periodo:
Septiembre 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-02.txt
- Documento número 93296
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Classrooms matter: The design of virtual classrooms influences gender disparities in computer science classes
- Autor:
Sapna Cheryan
Andrew N. Meltzoff
Saenam Kim
- Página:
1825
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
57
- Número:
02
- Periodo:
Septiembre 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-02.txt
- Documento número 93297
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Computing at the high school level: Changing what teachers and students know and believe
- Autor:
Ashlyn Munso
Barbara Moskal
Alka Harriger
Tonya Lauriski-Karriker
Daniel Heersink
- Página:
1836
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
57
- Número:
02
- Periodo:
Septiembre 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-02.txt
- Documento número 93298
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Exploring gender and gender pairing in the knowledge elaboration processes of students using computer-supported collaborative
- Autor:
N. Ding
R.J. Bosker
E.G. Harskamp
- Página:
325
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-02.txt
- Documento número 731097
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
- Enlace directo