1. importsource = "03601315-2011-02.txt"
Se encontraron 88 resultados.
Artículo:

Developing Web-based assessment strategies for facilitating junior high school students to perform self-regulated learning in an e-Learning environment

Autor:

Tzu-Hua Wang

Página:

1801

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

02

Periodo:

Septiembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-02.txt

  • Documento número 93295
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Computer adaptive practice of Maths ability using a new item response model for on the fly ability and difficulty estimation

Autor:

S. Klinkenberg

M. Straatemeier

H.L.J. van der Maas

Página:

1813

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

02

Periodo:

Septiembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-02.txt

  • Documento número 93296
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Classrooms matter: The design of virtual classrooms influences gender disparities in computer science classes

Autor:

Sapna Cheryan

Andrew N. Meltzoff

Saenam Kim

Página:

1825

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

02

Periodo:

Septiembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-02.txt

  • Documento número 93297
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Computing at the high school level: Changing what teachers and students know and believe

Autor:

Ashlyn Munso

Barbara Moskal

Alka Harriger

Tonya Lauriski-Karriker

Daniel Heersink

Página:

1836

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

02

Periodo:

Septiembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-02.txt

  • Documento número 93298
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Exploring gender and gender pairing in the knowledge elaboration processes of students using computer-supported collaborative

Autor:

N. Ding

R.J. Bosker

E.G. Harskamp

Página:

325

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

2

Periodo:

Febrero 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-02.txt

  • Documento número 731097
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
  • Enlace directo