1. importsource = "03601315-2011-04.txt"
Se encontraron 64 resultados.
Artículo:

Enhancing non-task sociability of asynchronous CSCL environments

Autor:

Babak Abedin

Farhad Daneshgar

John D’Ambra

Página:

2535

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

04

Periodo:

Diciembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-04.txt

  • Documento número 93366
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A study on the use of computerized concept mapping to assist ESL learners’ writing

Autor:

Pei-Lin Liu

Página:

2548

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

04

Periodo:

Diciembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-04.txt

  • Documento número 93367
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The differences in motivations of online game players and offline game players: A combined analysis of three studies at higher education level

Autor:

Tom Hainey

Thomas Connolly

Mark Stansfield

Elizabeth Boyle

Página:

2197

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

04

Periodo:

Diciembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-04.txt

  • Documento número 984157
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Accumulating and visualising tacit knowledge of teachers on educational assessments

Autor:

Tzone-I. Wang

Chien-Yuan Su

Tung-Cheng Hsieh

Página:

2212

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

04

Periodo:

Diciembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-04.txt

  • Documento número 984158
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Pre-service teachers’ perspectives on using scenario-based virtual worlds in science education

Autor:

Shannon Kennedy-Clark

Página:

2224

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

04

Periodo:

Diciembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-04.txt

  • Documento número 984159
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo