1. importsource = "03601315-2013-02.txt"
Se encontraron 46 resultados.
Artículo:

Surveying FIFA instructors' behavioral intention toward the Multimedia Teaching Materials

Autor:

M. Armenteros

Shu-Sheng Liaw

M. Fernßndez

Página:

91

Publicación:

Computers & Education

Número:

61

Periodo:

febrero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-02.txt

  • Documento número 984462
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using theoretical models to examine the acceptance behavior of mobile phone messaging to enhance parentûteacher interactions

Autor:

Li-Hsing Ho

Chang-Liang Hung

Hui-Chun Chen

Página:

105

Publicación:

Computers & Education

Número:

61

Periodo:

febrero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-02.txt

  • Documento número 984463
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

SLurtles: Supporting constructionist learning in Second Life

Autor:

Carina Girvan

Brendan Tangney

Timothy Savage

Página:

115

Publicación:

Computers & Education

Número:

61

Periodo:

febrero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-02.txt

  • Documento número 984464
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Predicting student academic performance in an engineering dynamics course: A comparison of four types of predictive mathematical models

Autor:

Shaobo Huang

Ning Fang

Página:

133

Publicación:

Computers & Education

Número:

61

Periodo:

febrero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-02.txt

  • Documento número 984465
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The impact of faculty perceived reconfigurability of learning management systems on effective teaching practices

Autor:

Jianfeng Wang

William J. Doll

Xiaodong Deng

Página:

146

Publicación:

Computers & Education

Número:

61

Periodo:

febrero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-02.txt

  • Documento número 984466
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo