- importsource = "03601315-2013-02.txt"
- Artículo:
Surveying FIFA instructors' behavioral intention toward the Multimedia Teaching Materials
- Autor:
M. Armenteros
Shu-Sheng Liaw
M. Fernßndez
- Página:
91
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
61
- Periodo:
febrero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-02.txt
- Documento número 984462
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using theoretical models to examine the acceptance behavior of mobile phone messaging to enhance parentûteacher interactions
- Autor:
Li-Hsing Ho
Chang-Liang Hung
Hui-Chun Chen
- Página:
105
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
61
- Periodo:
febrero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-02.txt
- Documento número 984463
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
SLurtles: Supporting constructionist learning in Second Life
- Autor:
Carina Girvan
Brendan Tangney
Timothy Savage
- Página:
115
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
61
- Periodo:
febrero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-02.txt
- Documento número 984464
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Predicting student academic performance in an engineering dynamics course: A comparison of four types of predictive mathematical models
- Autor:
Shaobo Huang
Ning Fang
- Página:
133
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
61
- Periodo:
febrero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-02.txt
- Documento número 984465
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The impact of faculty perceived reconfigurability of learning management systems on effective teaching practices
- Autor:
Jianfeng Wang
William J. Doll
Xiaodong Deng
- Página:
146
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
61
- Periodo:
febrero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-02.txt
- Documento número 984466
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo