1. importsource = "15372456-2003-03.txt"
Se encontraron 35 resultados.
Artículo:

Designing distributed virtual laboratories: methodological and telecommunications aspects

Autor:

Charles Levert

Samuel Pierre

Página:

18

Publicación:

International Journal on E-Learning

Volúmen:

2

Número:

3

Periodo:

Julio–Septiembre 2003

ISSN:

15372456

SrcID:

15372456-2003-03.txt

  • Documento número 1665495
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:50 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:50 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

E- learning classroom environment: description, objectives, considerations and example implementation

Autor:

Sami Shaban

Christopher Head

Página:

29

Publicación:

International Journal on E-Learning

Volúmen:

2

Número:

3

Periodo:

Julio–Septiembre 2003

ISSN:

15372456

SrcID:

15372456-2003-03.txt

  • Documento número 1665496
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:50 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:50 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Intellectual amplification through reflection and didactic change in distributed collaborative learning

Autor:

Elsebeth K. Sorenen

Página:

37

Publicación:

International Journal on E-Learning

Volúmen:

2

Número:

3

Periodo:

Julio–Septiembre 2003

ISSN:

15372456

SrcID:

15372456-2003-03.txt

  • Documento número 1665497
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:50 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:50 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Key ingredients to online learning: adolescent student in cyberspace – the nature of the study

Autor:

Carmelia Weiner

Página:

44

Publicación:

International Journal on E-Learning

Volúmen:

2

Número:

3

Periodo:

Julio–Septiembre 2003

ISSN:

15372456

SrcID:

15372456-2003-03.txt

  • Documento número 1665498
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:50 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:50 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Multiple determinants of media choice: the role of symbolic cues and contextual constraints

Autor:

Bernard Irmer

Prashant Bordia

Página:

54

Publicación:

International Journal on E-Learning

Volúmen:

2

Número:

3

Periodo:

Julio–Septiembre 2003

ISSN:

15372456

SrcID:

15372456-2003-03.txt

  • Documento número 1665499
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:50 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:50 p. m.
  • Enlace directo