- importsource = "15372456-2003-03.txt"
- Artículo:
Designing distributed virtual laboratories: methodological and telecommunications aspects
- Autor:
Charles Levert
Samuel Pierre
- Página:
18
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
2
- Número:
3
- Periodo:
Julio–Septiembre 2003
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2003-03.txt
- Documento número 1665495
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:50 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
E- learning classroom environment: description, objectives, considerations and example implementation
- Autor:
Sami Shaban
Christopher Head
- Página:
29
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
2
- Número:
3
- Periodo:
Julio–Septiembre 2003
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2003-03.txt
- Documento número 1665496
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:50 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Intellectual amplification through reflection and didactic change in distributed collaborative learning
- Autor:
Elsebeth K. Sorenen
- Página:
37
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
2
- Número:
3
- Periodo:
Julio–Septiembre 2003
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2003-03.txt
- Documento número 1665497
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:50 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Key ingredients to online learning: adolescent student in cyberspace – the nature of the study
- Autor:
Carmelia Weiner
- Página:
44
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
2
- Número:
3
- Periodo:
Julio–Septiembre 2003
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2003-03.txt
- Documento número 1665498
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:50 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Multiple determinants of media choice: the role of symbolic cues and contextual constraints
- Autor:
Bernard Irmer
Prashant Bordia
- Página:
54
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
2
- Número:
3
- Periodo:
Julio–Septiembre 2003
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2003-03.txt
- Documento número 1665499
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:50 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:50 p. m.
- Enlace directo