- isn = "01430343"
- Artículo:
Screening Kindergarteners At An International School
- Autor:
C. Mardell – Czudnowski
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
7
- Número:
2
- Periodo:
Abril-Septiembre 1987
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1987-02.txt
- Documento número 1569588
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Comparison Of Intelligence Test; Responses Of Gifted Pupils To The Stanford Binet Intelligence Scale The British Ability Scales, And The Wechsler Intelligence Scale For Children Revised
- Autor:
R. S. Mccallum
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
7
- Número:
2
- Periodo:
Abril-Septiembre 1987
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1987-02.txt
- Documento número 1569589
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Use Of Classrrom Environment Assessment In School Psychology; Alll Too Often In The Cork Of The Educational Psychologist Demension Is Negleted Or Overlooked
- Autor:
B. J. Fraser
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
8
- Número:
4
- Periodo:
Octubre-Diciembre 1987
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1987-04.txt
- Documento número 1569590
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Caussal Attribution For Success And Failure Of Problem And Non Problem Secondary Pupils; A Comparison Was Made Between The Causal Attributions Offered By Fifty Two Problems And Fifty Six Non Problems Children Of Both Sexes In Relation To Situations Involving The Success And Failure Of Pupils On A Number Of Classroom Tests
- Autor:
D. N. Buck
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
8
- Número:
4
- Periodo:
Octubre-Diciembre 1987
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1987-04.txt
- Documento número 1569591
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Thinking Aloud: Analyzing Students’ Mathematics Performance; Psychologist Teachers Have A Common Interest In Understanding How Students Solve Mathematics Problems
- Autor:
M. J. Lawson
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
8
- Número:
4
- Periodo:
Octubre-Diciembre 1987
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1987-04.txt
- Documento número 1569592
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Enlace directo