1. isn = "01430343"
Se encontraron 472 resultados.
Artículo:

Screening Kindergarteners At An International School

Autor:

C. Mardell – Czudnowski

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

7

Número:

2

Periodo:

Abril-Septiembre 1987

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1987-02.txt

  • Documento número 1569588
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Comparison Of Intelligence Test; Responses Of Gifted Pupils To The Stanford Binet Intelligence Scale The British Ability Scales, And The Wechsler Intelligence Scale For Children Revised

Autor:

R. S. Mccallum

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

7

Número:

2

Periodo:

Abril-Septiembre 1987

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1987-02.txt

  • Documento número 1569589
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Use Of Classrrom Environment Assessment In School Psychology; Alll Too Often In The Cork Of The Educational Psychologist Demension Is Negleted Or Overlooked

Autor:

B. J. Fraser

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

8

Número:

4

Periodo:

Octubre-Diciembre 1987

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1987-04.txt

  • Documento número 1569590
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Caussal Attribution For Success And Failure Of Problem And Non Problem Secondary Pupils; A Comparison Was Made Between The Causal Attributions Offered By Fifty Two Problems And Fifty Six Non Problems Children Of Both Sexes In Relation To Situations Involving The Success And Failure Of Pupils On A Number Of Classroom Tests

Autor:

D. N. Buck

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

8

Número:

4

Periodo:

Octubre-Diciembre 1987

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1987-04.txt

  • Documento número 1569591
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Thinking Aloud: Analyzing Students’ Mathematics Performance; Psychologist Teachers Have A Common Interest In Understanding How Students Solve Mathematics Problems

Autor:

M. J. Lawson

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

8

Número:

4

Periodo:

Octubre-Diciembre 1987

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1987-04.txt

  • Documento número 1569592
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Enlace directo