- isn = "15372456"
- Artículo:
Quality Assurance - Best Practices for Assessing Online Programs
- Autor:
Qi Wang
- Página:
265
- Publicación:
International Journal on e-learning
- Volúmen:
5
- Número:
2
- Periodo:
2º trimestre 2006
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2006-02.txt
- Documento número 224521
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Challenges Facing Staff Development in Promoting Quality Online Teaching
- Autor:
Debbi Weaver
- Página:
275
- Publicación:
International Journal on e-learning
- Volúmen:
5
- Número:
2
- Periodo:
2º trimestre 2006
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2006-02.txt
- Documento número 224522
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An Integrative Model to Predict the Continuance Use of Electronic Learning Systems: Hints for Teaching
- Autor:
Jiinpo Wu
Ray J Tsai
Charlie C Chen
Yachen Wu
- Página:
287
- Publicación:
International Journal on e-learning
- Volúmen:
5
- Número:
2
- Periodo:
2º trimestre 2006
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2006-02.txt
- Documento número 224523
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Faculty Best Practices Using Blended Learning in E-Learning and Face-to-Face Instruction
- Autor:
Fernando Mortera-Gutiérrez
- Página:
313
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
5
- Número:
3
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2006-03.txt
- Documento número 224524
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Classroom Research Study Concerning the Application of a Framework for Planning and Sequencing E-Learning Student Interactions
- Autor:
Cynthia Bambara
Dana Lambert
Shelly Andrews
Clifford Harbour
- Página:
339
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
5
- Número:
3
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2006-03.txt
- Documento número 224525
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Enlace directo