1. pub = ("Public Undestanding of Science")
Se encontraron 58 resultados.
Artículo:

Measuring mumbo jumbo: A preliminary quantification of the use of jargon in science communication

Autor:

Aviv J. Sharon

Ayelet Baram-Tsabari

Página:

528

Publicación:

Public Undestanding of Science

Volúmen:

23

Número:

5

Periodo:

Julio 2014

ISSN:

09636625

SrcID:

09636625-2014-07.txt

  • Documento número 1296872
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Zoo visitors’ understanding of terms denoting research activity

Autor:

Lloyd Carson

Página:

547

Publicación:

Public Undestanding of Science

Volúmen:

23

Número:

5

Periodo:

Julio 2014

ISSN:

09636625

SrcID:

09636625-2014-07.txt

  • Documento número 1296873
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Why people attend science festivals: Interests, motivations and self-reported benefits of public engagement with research

Autor:

Eric Jensen

Nicola Buckley

Página:

557

Publicación:

Public Undestanding of Science

Volúmen:

23

Número:

5

Periodo:

Julio 2014

ISSN:

09636625

SrcID:

09636625-2014-07.txt

  • Documento número 1296874
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Headlice eradication as everyday engagement with science: An analysis of online parenting discussions

Autor:

Christine Hine

Página:

574

Publicación:

Public Undestanding of Science

Volúmen:

23

Número:

5

Periodo:

Julio 2014

ISSN:

09636625

SrcID:

09636625-2014-07.txt

  • Documento número 1296875
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Making sense of autism: Progressive engagement with science among parents of young, recently diagnosed autistic children

Autor:

Noah Weeth Feinstein

Página:

592

Publicación:

Public Undestanding of Science

Volúmen:

23

Número:

5

Periodo:

Julio 2014

ISSN:

09636625

SrcID:

09636625-2014-07.txt

  • Documento número 1296876
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
  • Enlace directo