1. isn = "01430343"
Se encontraron 472 resultados.
Artículo:

The Impact Of Cooperative Group Work In Ethnic Relations In Middle School; The Potential Of An Enhanced Cooperative Group Work Curriculum To Increase Liking Of The Classmates

Autor:

Peter K. Smith

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

14

Número:

1

Periodo:

Febrero 1993

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1993-01.txt

  • Documento número 1634434
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Students With Learning Disabilities: Academic And Psychosocial Aspects Of Adaptations; This Study Explores Learning Disabled Students’ Academic Ana Psychosocial Adjustment As Comparated To Their Non Disabled Classmates Within The Mainstream Public Education System In Greece

Autor:

Chryse Hatzichristou

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

14

Número:

1

Periodo:

Febrero 1993

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1993-01.txt

  • Documento número 1634435
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Sex Differences In The Efectives Of Peer Tutoring; Many Elementary School Have Always Encouraged Children To Help Each Other

Autor:

Keith Topping

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

14

Número:

1

Periodo:

Febrero 1993

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1993-01.txt

  • Documento número 1634436
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Child Sexual Abuse: Issues And Strategies For School Psychologist; The Inited Nations Convention Of The Rights Of The Child Holds Clear Promise For Improving The Quality Oflife For All Children World Wide

Autor:

Michael Herrera

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

14

Número:

1

Periodo:

Febrero 1993

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1993-01.txt

  • Documento número 1634437
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Self Modeling With Preschoolers: Is It Differenct?

Autor:

Alaine Clark

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

14

Número:

1

Periodo:

Febrero 1993

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1993-01.txt

  • Documento número 1634438
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Enlace directo