- isn = "01430343"
- Artículo:
The Impact Of Cooperative Group Work In Ethnic Relations In Middle School; The Potential Of An Enhanced Cooperative Group Work Curriculum To Increase Liking Of The Classmates
- Autor:
Peter K. Smith
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
14
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1993
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1993-01.txt
- Documento número 1634434
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Students With Learning Disabilities: Academic And Psychosocial Aspects Of Adaptations; This Study Explores Learning Disabled Students’ Academic Ana Psychosocial Adjustment As Comparated To Their Non Disabled Classmates Within The Mainstream Public Education System In Greece
- Autor:
Chryse Hatzichristou
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
14
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1993
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1993-01.txt
- Documento número 1634435
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Sex Differences In The Efectives Of Peer Tutoring; Many Elementary School Have Always Encouraged Children To Help Each Other
- Autor:
Keith Topping
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
14
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1993
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1993-01.txt
- Documento número 1634436
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Child Sexual Abuse: Issues And Strategies For School Psychologist; The Inited Nations Convention Of The Rights Of The Child Holds Clear Promise For Improving The Quality Oflife For All Children World Wide
- Autor:
Michael Herrera
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
14
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1993
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1993-01.txt
- Documento número 1634437
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Self Modeling With Preschoolers: Is It Differenct?
- Autor:
Alaine Clark
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
14
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1993
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1993-01.txt
- Documento número 1634438
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Enlace directo